Vaimuliku hariduse tulevikust
11/2014
Ermo Jürma, Teekäija toimetaja
Aeg-ajalt on hea peatuda, vaadata tehtule ja pidada tulevikuplaane. Selliselt on kirja saanud meie Liidu arengukavad ja allüksuste tegevusplaanid. On mõistetav, et meil on seejuures erinevaid arusaamasid, mida on vaja kuidagi ühte suunda juhtida.
EKB Liidus on päevakorral vaimuliku hariduse uue kontseptsiooni väljatöötamine ja selle kohaselt vaimuliku õppetegevuse ümberkujundamine. Need mõtted ei ole uued. Liidu aastakonverentsil kinnitatud arengukavas aastateks 2010–2018 on öeldud, et seminarist kujuneb koolitus- ja arenduskeskus. Seatud eesmärkide täitmiseks on vaja neid ikka ja jälle täpsustada ja konkreetsema sisuga täita, mis tähendab selleteemalist jätkuvat arutelu, sealhulgas valitavate arengute maksumuse, lootuste ja kaasnevate ohtude esile toomist.